Какво е BTL реклама (Маркетинг)
BTL – Below the line
Под BTL ( или below the line) разбираме тази част от рекламната кампания, която не разчита на ефекта на традиционните медии. Това обаче далеч не означава, че има по-малка резултатност, напротив. Нерядко нестандартният подход приближава много повече продукта до клиентите и носи по-голям резултат. Силата на BTL е в живия контакт, в непосредственото внушение от демонстрацията в реално време. Всички знаем, че понякога решението да се купи някакъв продукт е напълно импулсивно и зависи от моментното ни настроение. Високо квалифициран екип седи зад основата на тези събития а ние можем да предложим също:
- – Промоутъри
- – Хостеси
- – Дегустации
- – Семплинг (POS-материали)
- – Подарък за покупка / конкурси и лотарии
- – Консултиране
- – Флашмоб
Всяко от изброените събития има своя специфика и разчита на различни изразни средства. Понякога правилният избор на мероприятие е в основата на успешната кампания. Като промоутърска агенция може да отреагира веднага и професионално на нуждите на вашия бизнес. Събитийният маркетинг е не просто показване на продукт или услуга – това е възможност да се видите лице в лице със своите клиенти. И да покажете реално кой си зад любимия бранд. Това ще повиши многократно доверието в продукта ви и във вас самите. BTL е рекламно оръжие – нека го ползваме с пълния му потенциал.
Свържете се с нас:
- +359 /988/ 972 942
- [email protected]
http://www.dream-agency.bg/services/промоутъри-и-хостеси-под-наем/ | http://www.dream-agency.bg/services/реклама-и-pr/