Event marketing
Какво е Еvent Marketing? Какви са неговите цели? Как да използваме Event marketing стратегиите? Тук ще намерите вашите отговори:Event Marketing – е сложна организация на дейности, насочени към насърчаване на марката или продукт на компанията с ярки и запомнящи се събития. Емоционалният контакт, създаващ се с аудиторията, който се установява по време на мероприятията дава уникалната възможност да се повлияе на целевата аудитория по–тънко и по-ефективно.
Потапянето на участниците в събитията на марката, въз основа на включването на емоционалното възприятие на аудиторията е един от най-ефективните начини за пълно разкриване имиджа на марката, запечатването му в съзнанието на публиката и управление на продажбите в дългосрочен план.
Цели, постигани чрез инструментитена маркетинговите събития:
- Изграждане на успешна марка;
- Създаване на нови претексти за PR-кампания;
- Ярко пускане на продукта на пазара;
- Позициониране на марката, управление на имиджа на фирмата;
- Насърчаване на марката чрез популяризиране на събитие;
- Формирането на лоялни групи потребители;
- Насърчаване на импулсивното търсене на продукта;
- Увеличаване на продажбите в дългосрочен план;
- Създаване на word-of-mouth ефекта ( от уста на уста);
- Формиране на екип от съмишленици сред персонала.
Световните брандове – Полезен линк: http://www.inc.com/guides/201102/new-rules-of-event-marketing.html
Dream Agency – Event Managament , Entertainment & Advertising
Реклама и PR | Организиране на Рекламни кампании, Промоции, Дегустации.