На 24.04.2016 и 25.04.2016 год. “Dream Agency” беше част от екипа на организацията в съвместният проект на „Хюманита” и БЧКблаготворителна кампания за разделно събиране на текстилни изделия, в първото издание на спортното събитие „Маратон Пловдив & Полумаратон” на сдружение „Маратон Пловдив”.

Humanita-reklamna-kampania-3

Благотворителна кампания „ Маратон Пловдив & Полумаратон” 

По време на тази благотворителна кампания, екипите на трите основни пункта – парк „Лаута”, център и гребен канал „Пловдив” информираха зрителите на маратона и минувачите за същността на новата благотворителна дейност:

Имате ненужни дрехи, които само заемат място в дома ви, но те имат сантиментална стойност и не искате да ги третирате като отпадъци? Или други текстилни изделия като хавлии, пердета, завеси, покривки, стари одеяла и юргани, както и чанти,колани и обувки с които също не искате да се разделяте пред  контейнера за боклук. Ако попадате в това число от хора, то имаме добри новини за вас –  вече можете да им вдъхнете нов живот, като ги дарите в специално създадените за целта контейнери„.

Събраните в тях  дарени дрехи се извозват от специализирани хигиенизирани превозни средства, след което се доставя в профилна база, където бива сортирани по демографски (мъжки, дамски, детски), сезонни и качествени (използваеми, неизползваеми) параметри.

Добре запазените дрехи се използват за поддържане на кризисния резерв към Българския Червен Кръст. При бедствия на хората в нужда ще бъдат дарявани необходимите дрехи, според съответния сезон, климатични условия и демографски данни и размери.

С всеки събран килограм текстил се генерират и парични средства за подпомагане на социалните проекти на БЧК.

Humanita-reklamna-kampania-1

Дрехите с твърде много дефекти, които не могат да се използват повторно се отделят за рециклиране. Чрез процеса на рециклиране влакната на тъканите се преработват и влагат в нови продукти. По този начин се дава възможност за допълнителни цикли на потребление.

Част от продуктите, които се получават от рециклиран текстил са:

  • Нови дрехи с процент рециклирани текстилни влакна
  • Тапицерии за автомобилната промишленост
  • Памучни почистващи кърпи за бита и индустрията
  • Топлоизолации от текстил

Ползите от събирането и рециклирането на текстил са следните:

  • Стимулира опазването на природните ресурси и кръговата икономика
  • Намалява потреблението на петрол, питейна вода и ел. енергия
  • Освобождава плодородни земи, заети от влакнодайни растения за земеделие на хранителни култури.
  • Дава възможност за изграждане и поддържане на кризисен резерв към БЧК
  • Генерира парични средства за социални проекти на БЧК
  • Намалява социалните негативи от депа, намиращи се в близост до населени места

Humanita-reklamna-kampania-2

А знаете ли, че:

  • За производството на една памучна тениска са нужни 5 000л. Вода
  • За да се разградят памучни изделия са нужни 6м.
  • За да се разградят изкуствени дрехи и обувки са необходими 40г.

„ Музеите запазват миналото. Рециклирането запазва бъдещето.” – Т. Ансонс

Humanita-reklamna-kampania-4

Специализираните контейнери за дрехи може да откриете на територията на сградите на БЧК – ул. ”Изток” №. 48 и ул. “Кракра” №6., както и на територията на хепермаркети Кауфланд.  До една година ще има и разположени контейнери на територията на общински учреждения, училища, университети. Общият им брой за град Пловдив се очаква да достигне 100бр. За цялата страна се очаква да достигне около 1000бр. Тази страхотна BTL рекламна кампания беше истинско удоволствие за нас!

Източник: „Пандьо” humanita-reklamna-kampania

 


Ние ценим Вашето време …

Dream Agency – Event Managament , Entertainment & Advertising

Реклама и PR  | Организиране на Рекламни кампании, Промоции, Дегустации.