Въпроса трябва да ли да ходим на корпоративния празник на нашата компания, въобще не трябва да възниква в човек , който държи на своята кариера.
Въпроса трябва да ли да ходим на корпоративния празник на нашата компания, въобще не трябва да възниква в човек , който държи на своята кариера.
Всеки един от нас, със сигурност, в живота има случаи, когато представители на компании, на които сме клиенти, са демонстрирали отлично обслужване.
Всеки професионалист знае, че в бизнеса няма незначителни подробности.
Грешка 1. Целите на бизнеса са известни на всички
Често се сблъскваме с това, че целите на бизнес мероприятието се формулират в обобщен вид: „увеличаване на продажбите“, „повишаване на лоялността“ и т.н.
Пристъпвайки към работа организатора на събитието има уникалния шанс да подари на своите клиенти и гостите прекрасен опит, и той може да се превърне този опит в незабравимо преживяване.
Рекламната кампания – това е набор от рекламни дейности, предприети, за да се привлече вниманието към някои стоки, услуги, събития. Continue reading
За да разберем как да организираме празник изненада, трябва да се определят критериите за разпознаване на обичайния ден от празничния. Кое прави празника празник?
Сватбата е красиво, ярко събитие, което двойката иска да направи незабравимо. Иска ти се да имаш сватба, която да запомниш за цял живот.
Разработката на рекламна кампания е много сериозен мулти-процес, който изисква планиране, анализ и изчисляване.
Кинга Себестиен е национален координатор, треньор и дистрибутор с изключителни права в Швеция, Русия, Норвегия и България.