Мониторинг - Рекламна кампания

Ето и ние в нашия чуден блог разглеждаме и сърфираме в нет-а и попаднахме на една страхотна статия в помощ на всеки Event Planner и ентусиаст за организиране на събития. Темата е написана от Виктория Царева и Брокс Вижън.  Беше наистина полезна! 

Пет златни правила при организиране на събития

Continue reading

Хип хоп звезди разтърсиха Hacienda Поли Генова куфее на Ъпсурт, Спенс и 100 кила

Над 1500 човека се събраха в клуб Hacienda Beach-Лозенец, за да присъстват на големия хип хоп концерт край плажа на морския бряг. Родните звезди Спенс, Ъпсурт и 100 кила буквално взривиха актуалния клуб и изнесоха страхотен концерт, продължил до малките часове на нощта. Continue reading

Курс по Организация на специални събития

Курс по „Планиране и организация на специални събития“

  • Ниво: За начинаещи
  • Сертификат: Да
  • Място на провеждане: Пловдив, ул. Булаир 1А
  • Планира се при запитване

Какво е „Специални събития“Отговор?   | Oще помощна литература в нашия блог!

Информация:

Continue reading

Маркетингови изследвания

 Eдин от основните компоненти на успеха за изследователи, търговци на дребно, служители на реклама,управление на производството и професионални лидери на пазара, е маркетинг. И без значение за коя област на дейност става въпрос, това може да бъде продажба на компютри, битова техника, услуги на рекламни агенции – маркетинга е нужен на всеки, който строи бизнес. Continue reading

вътрешна реклама - рекламна кампания

Indoor реклама

Един от най-бързо развиващите се сегменти на рекламния пазар е вътрешната реклама. Причината за този ръст е широкия избор както на стандартни, така и на нестандартни видове рекламоносители, използващи се вътре в сградата. Continue reading

Мониторинг реклама

Мониторинг на конкурентите

В съвременните условия на бързо променящата се пазарна ситуация и жестока конкуренция борбата за информация за конкурентите: техните предимства и недостатъци, стратегия и провеждани мероприятия, определя успешността на компаниите в дългосрочна перспектива. Continue reading

Мониторинг - Рекламна кампания

Мониторинг на цените

Събиране на информация за цените в момента на пазара на стоки (услуги), за да изберете оптималния вариант.

Мониторинга на цените позволява да се предотврати завишаване на цените на стоките, което ще бъде един от основните фактори при избора на потребителите. Continue reading

BTL Рекалама и ATL Реклама

Какво е ATL Реклама ?

ATL – е съкращение на фразата « above-the-line „, което в превод на английски означава „над линията“. Някои хора вярват, че терминът ATL се е появил съвсем случайно, по време на рекламния бюджет в един от САЩ. Прочетете повече: Continue reading

Потребителски промоция В България

Consumer Promotion

Организиране на потребителски промоции Това са разнообразни средства и действия за запознаване на потребителя с продукта, стимулиране на търсенето, повишаване популярността на марката, подобряване на имиджа. Continue reading

Реклама Билбордове Пловдив

Разлепване на плакати / обяви

Разлепването на обяви – това е най-лесният и най-рентабилен начин за реклама. Ние ежедневно срещаме подобни реклами на табла за обяви, по сгради, водосточни тръби, асансьори и други места. Нейния обхват е огромен, а целевата аудитория е най-разнообразна. Continue reading