Реклама на рейсове транспортни средсва

Реклама върху транспортните средства

 Рекламата върху транспортните средства ще ви спести пари и ще ви позволи да предвижите своята търговска марка в максимално широка среда. Рекламата върху транспорта е едно от направленията на DREAM AGENCY за разработване и реализация на рекламни клиентски кампании. Continue reading

ОРГАНИЗИРАНЕ НА ПАНАИРИ

TRADE EVENTS

TRADE EVENTS са мероприятия за партньори, клиенти, търговци и дистрибутори. Това са делови мероприятия, въпреки специалните акценти и развлекателните компоненти. Тази група включва конференции, презентации, приеми, семинари, форуми, конференции, срещи на високо равнище, PR-кампания, специални събития, изложения и панаири, творчески промоции и т.н. Continue reading

Събитиен мениджмънт България

Събитиен мениджмънт

Събитиен мениджмънт (на английски: Event management) е приложението на професионални практики от областта на управлението на проекти към организирането и провеждането на конференции, празненства, фестивали и други публични събирания. Възприема се като един от стратегическите маркетингови и комуникационни инструменти, приложим към организации за всякакъв размер. Continue reading

Организиране на специални събития България

SPECIAL EVENTS

SPECIAL EVENTS са специални мероприятия (фестивали, връчване на награди, мероприятия за пресата, специални събития и др.).

Тази група от мероприятия включва всевъзможни фестивали, концерти, шоу-програми, масови мероприятия, road-show ( рекламни турове). Като цяло, това е комплекс от мероприятия и събития, които влияят благотворно на имиджа на компанията или търговската марка. Continue reading

Какво е BTL комуникация? Медиа & Реклама

Нарастващият интерес към методите на BTL се обяснява с това, че конкуренцията става все по-голяма, а потребителите все по-малко се доверяват на традиционните форми за придвижване на стоките. Така, обикновената реклама не предполага обратна връзка, и комуникацията става едностранна. В същото време потребителите се нуждаят от диалог с производителите, те са по-лоялни към продукта, който са изпробвали. Continue reading

Яна Наскова прегърна лятото с градинско парти

Поп звезди уважиха талантливата дизайнерка и ревюто на модната й марка La Clé

 

Нашумялата и талантлива дизайнерка Яна Наскова и нейната марка La Clé („ключ“ от френски) посрещнаха новият сезон с уникално градинско парти и ревю на модели от колекцията UNLOCKED”. Събитието бе замислено напълно в духа на световните модни традиции, тъй като всяко лято известните дизайнери по цял свят събират на градински партита своите ВИП клиенти, звезди от шоубизнеса, журналисти и блогъри. Continue reading

Таня Дикова събра бизнес-елита на шумно парти

Видната столична архитектка празнува ЧРД

 Чаровната архитекта Таня Дикова отпразнува поредния си рожден ден с шумно светско парти. В актуалното столично заведение PM тя събра всички свои приятели и вдигна наздравица в сърцето на нощна София. Continue reading

Разпространение и раздаване на листовки

Разпространение и раздаване на листовки

Един от най-популярните начини за разпространение на рекламна информация. Тази промоция се провежда на обществени места, в метрото, по оживените улици на града, търговски и бизнес центрове, паркинги, задръствания и т.н. Благодарение на личният контакт на промоутъра с клиента ефективно се осъществява раздаването на листовки сред необходимата целева аудитория.

Continue reading

Семпринг - Какво е семплинг?

Семплинг

Какво е „Семплинг“ ? Вие питате, а ние отговаряме веднага:

Сeмплинг ( sampling )това е рекламна акция, представляваща раздаване на безплатни образци от продукцията. Принципа на семплинга е подобен в някаква степен на дегустацията. Разликата на семплинга от дегустацията се състои в това, че при семплинга на потребителите се раздават образци от продуктите, които имат своя опаковка. Continue reading