Тъй като за понятието „как да използваме инструментите“ трябва да разберете спецификата на работата в този сектор, ще започнем от самото начало, а именно от каква е разликата между онлайн маркетинга в B2B от B2C.
Тъй като за понятието „как да използваме инструментите“ трябва да разберете спецификата на работата в този сектор, ще започнем от самото начало, а именно от каква е разликата между онлайн маркетинга в B2B от B2C.
Ще ви дадем някои идеи как да направите сами Валентинка за Свети Валентин и да изненадате любимия човек.
Свети Валентин или Денят на влюбените е най-романтичният празник и се празнува в повечето страни по света на 14 януари, като на този ден в продължение на повече от 1500 години хората признават един на друг любовта си.
Нека накратко да формулираме причините за ниската ефективност на огромния брой промо-акции.
Класификация на събитията
Специалните събития могат да бъдат разделени на работни (обучителни семинари, конгреси), информативни, облечени при това в развлекателна форма ( пускане на първата партида от продукта, награждаване на хилядния клиент, рожден ден на компанията) и развлекателни дейности, фокусирани върху комуникациите и забавленията (концерти, дефилета, пътувания, фестивали).
При промо-акции не мъчете търговците на дребно и промоутърите – това е опасно!
Описаните грешки трябва да се избягват на етап подготовка на BTL събитие, когато съвместните действия на агенцията и компанията допринасят за нейното висококачествено и пълноценно стартиране.
На 30 ноември 2017 година ще се проведе мащабна конференцията на тема Онлайн маркетинг и търговия – Digital4Plovdiv.
На конференцията ще присъстват над 300 участници и ще се разискват 28 актуални теми от дигиталния свят. Почетни гости на конференцията ще бъдат кметът на Пловдив – Иван Тотев, както и председателят на Търговско-промишлената камара в Пловдив – д.и.н Добрина Проданова.
Еvent-marketing, или събитиен маркетинг. Всеки ден информационна лавина от всякакви съобщения, оферти, реклами и други подобни се срива върху съвременния човек. За повечето от нас това не е нищо повече от комуникационен спам.
BTL мероприятията всяка година се радват на нарастваща популярност сред различните компании, а мнозина смятат, че организирането им не е толкова трудно. Въпреки това, един или двама души просто не могат физически да подготвят и реализират повече или по-малко амбициозен проект на подходящо ниво.