Сега повече от всякога фирмите се нуждаят от BTL услуги- те повишават продажбите.

Наблюдава се, че фирмите- дори и по-големите компании ограничават бюджетите си за обикновената реклама като телевизия, външна реклама, радио и печатна. Те обаче инвестират повече в дейности, насочени към увеличение на продажбите като промоции, насърчаване на продажбите, нови продукти и подобни.

Поради финансовата криза компаниите първо ограничават бюджетите за различни външни услуги като PR и реклама. Това се случва и никой не може да го промени.

Въпреки това според някои проучвания пазарът на BTL услуги се очаква да се увеличава всяка година. Това е така защото, ако например един клиент преди е харчел 100 лв. за билборд той получава само познаваемост, но не непременно и продажби. Но ако похарчи 100 лв. за промоутъри, които приканват клиентите да влязат в магазина, резултатите са различни. В този смисъл BTL има късмет точно поради финансовата криза.

Няма бизнес, който да не се нуждае от BTL услуги. Те са най-подходящи при:

  • Сезонно намаление, разпродажба
  • Ново зареждане (магазини за дрехи, обувки)
  • Пускане на нов продукт на пазара
  • При спад в продажбите на дадена стока
  • Откриване на нов търговски обект
  • За поддържане на интереса към вече разработена стока, обект
  • Промоция по повод юбилей
  • Информиране на широката маса за събитие
  • При предизборни кампании

 

btl plovdiv - reklamna kampania

Още по темата ще кажем:

В съвременната бизнес среда цари богат изобор от рекламни средства и методи.

Множество фирми влагат големи средства за изграждане на имидж, лоялни клиенти, популярност и др. Традиционните рекламни средства като масмедиите – радио,телевизия,списания обикновено са първите три опции за които се сещаме, когато чуем „реклама“., но често BTL-рекламата се оказва по-подходяща.

Отличителните предимства на BTL са личният контакт с клиента, подбора на целева група,придоставянето на обратна връзка и достъпната цена.

Личният контакт дава възможност на клиента да получи индивидуално цялата информация за продукта или услугата,която го интересува. Така се демострира, че всеки един клиент е важен и ценен. Това е предимство изцяло на BTL-а, все пак колко хора биха се обадили в радиото или телевизията, за да питат нещо за някоя реклама. Резултатът тогава е неудовлетворен въпрос.

Подбора на целева група е най-точен при BTL. Защо да плащате за реклама, която стига не където трябва? Примерно интересува ли ги радио слушателите в Пазарджик,че в Пловдив на ул. Еди-коя-си има нов месарски магазин. Или баба Цонка, че бор-машините в Бау Макс са намалени? НЕ! Но за да бъдат те информирани – вие плащате. При подбора на целева група се стреля право в целта.

Придоставянето на обратна връзка дава възможност да се отсеят най-честите въпроси,мнения и реакции на клиентите.

Достъпната цена е диамантът в короната на BTL рекламата – най-характерна и значима.

 


Ние ценим Вашето време …

 

Dream Agency – Event Managament , Entertainment & Advertising

Реклама и PR  | Организиране на събития | Организиране на Рекламни кампании, Промоции, Дегустации.