Сега повече от всякога фирмите се нуждаят от BTL услуги- те повишават продажбите.
Наблюдава се, че фирмите- дори и по-големите компании ограничават бюджетите си за обикновената реклама като телевизия, външна реклама, радио и печатна. Те обаче инвестират повече в дейности, насочени към увеличение на продажбите като промоции, насърчаване на продажбите, нови продукти и подобни.
Поради финансовата криза компаниите първо ограничават бюджетите за различни външни услуги като PR и реклама. Това се случва и никой не може да го промени.
Въпреки това според някои проучвания пазарът на BTL услуги се очаква да се увеличава всяка година. Това е така защото, ако например един клиент преди е харчел 100 лв. за билборд той получава само познаваемост, но не непременно и продажби. Но ако похарчи 100 лв. за промоутъри, които приканват клиентите да влязат в магазина, резултатите са различни. В този смисъл BTL има късмет точно поради финансовата криза.
Няма бизнес, който да не се нуждае от BTL услуги. Те са най-подходящи при:
- Сезонно намаление, разпродажба
- Ново зареждане (магазини за дрехи, обувки)
- Пускане на нов продукт на пазара
- При спад в продажбите на дадена стока
- Откриване на нов търговски обект
- За поддържане на интереса към вече разработена стока, обект
- Промоция по повод юбилей
- Информиране на широката маса за събитие
- При предизборни кампании
Още по темата ще кажем:
В съвременната бизнес среда цари богат изобор от рекламни средства и методи.
Множество фирми влагат големи средства за изграждане на имидж, лоялни клиенти, популярност и др. Традиционните рекламни средства като масмедиите – радио,телевизия,списания обикновено са първите три опции за които се сещаме, когато чуем „реклама“., но често BTL-рекламата се оказва по-подходяща.
Отличителните предимства на BTL са личният контакт с клиента, подбора на целева група,придоставянето на обратна връзка и достъпната цена.
Личният контакт дава възможност на клиента да получи индивидуално цялата информация за продукта или услугата,която го интересува. Така се демострира, че всеки един клиент е важен и ценен. Това е предимство изцяло на BTL-а, все пак колко хора биха се обадили в радиото или телевизията, за да питат нещо за някоя реклама. Резултатът тогава е неудовлетворен въпрос.
Подбора на целева група е най-точен при BTL. Защо да плащате за реклама, която стига не където трябва? Примерно интересува ли ги радио слушателите в Пазарджик,че в Пловдив на ул. Еди-коя-си има нов месарски магазин. Или баба Цонка, че бор-машините в Бау Макс са намалени? НЕ! Но за да бъдат те информирани – вие плащате. При подбора на целева група се стреля право в целта.
Придоставянето на обратна връзка дава възможност да се отсеят най-честите въпроси,мнения и реакции на клиентите.
Достъпната цена е диамантът в короната на BTL рекламата – най-характерна и значима.
Ние ценим Вашето време …
Dream Agency – Event Managament , Entertainment & Advertising
Реклама и PR | Организиране на събития | Организиране на Рекламни кампании, Промоции, Дегустации.