Директен маркетинг е популярен рекламен инструмент, насочен към конкретен потребител, позволяващ да се работи с човека лично.

Direkten -marketing

Този вид реклама има много предимства, първото от които е реалната ефективност.

Как работи директният маркетинг?

Днес легалното разпространение на рекламата носи страхотни печалби, ако това е в интерес на потребителите. Добре изработени имейл призова потребителя до реалните действия.

Директен маркетинг включва различни сфери на дейност. Особено внимание заслужава банковия сектор, който успешно насърчава своите услуги и поддържа отношения с клиентите именно благодарение на навременното изпращане на писма.

С помощта на директния имейл вие можете да решите следните 5 задачи:

  1. Създаване на нов бизнес – нещо, което всеки от нас рано или късно се налага да направи.
  2. Поддържане на съществуващия бизнес с помощта на не натрапчиви или настойчиви обръщения.
  3. Въвеждане на вашите клиенти на качествено друго ниво на предоставяните от вас продукти или услуги.
  4. Cross-продажби на допълнителни продукти и услуги.
  5. Осигуряване на повторни продажби.

След като сте определили какви задачи смятате да решавате, идва време да усвоите 8 идеи, чрез които директния имейл маркетинг работи най-добре:

  1. Когато можете да определите вашата аудитория ясно. (Ако не сте в състояние да идентифицирате вашата целева група, то тогава той няма да работи ефективно).
  2. Когато точно можете да стигнете до вашата целева група. (Определянето е само началото, следващата важна стъпка е да стигнете до нея с помощта на вашето съобщение).
  3. Когато има какво да кажете. ( Ако вашето съобщение е комплексно, състоящо се от няколко части, разнообразно и уникално, имейла ще работи).
  4. Когато продуктът / услугата предполага повторни продажби, т.е. трябва да се купува отново и отново.
  5. Когато трябва да контролирате целия процес на продажби и не искате между вас и тези, които вземат решение за покупка да има посредници.
  6. Когато трябва да се изгради модел, който може да бъде повторен от други.( Тогава вие определяте стандартите и предоставяте своя модел за използване от други).
  7. Когато другите канали за разпространение не работят достатъчно добре, за да стигнете директно до целевата аудитория.
  8. Когато трябва да се обърнете към ограничена аудитория.

Ще ви предложим някои доказани способи да накарате писмата да работят по-добре:

  • „Дразнете“ вашата аудитория, започвайки съобщението още на плика;
  • Започнете с вашето най-добро предложение;
  • „Показвайте и разказвайте“ с помощта на нагледни изображения;
  • Опитайте се да изненадвате и дори да шокирате! Нещо различно, уникално, необичайно.
  • Изобразявайте хора върху плика. Решенията за закупуване вземат хора, а не фирми и асоциации;
  • Говорете за ползите на вашата аудитория;
  • Пишете факти и цифри направо на плика. Това ще привлече вниманието и ще ги накара да погледнат какво има вътре;
  • Използвайте снимки. В тях хората вярват повече отколкото на илюстрации;
  • Използвайте пликове с прозорец, за да се вижда поне нещо;

Ако използвате поне някои от нашите съвети, вашия директен маркетинг ще бъде по-успешен.

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

  • 18 − fourteen =