От психологическа гледна точка еvent-бизнеса не е лесна задача и изисква от координаторите изключителна концентрация, готовност за отдаване без остатък и готовност за непредвидени събития. Не е чудно, че в процеса на работа се натрупва умора и се придобиват много ненужни навици, от които е желателно да се избавят.
Event-планиране по Фройд
За какво говорят навиците на Event-мениджърите?
Ето как коментира особеностите на поведението на еvent- мениджърите известния Зигмунд Фройд?
- Постоянни преработки в хода на подготовката на мероприятието
Прекомерната тяга към извънредна работа и избягване на домакинската работа, сигнализират за навика да се избягва отговорност в личния живот.
- Прекомерен контрол на доброволците, работещи на свободна практика и асистентите за подобряване на тяхната производителност
Патологична необходимост от контрол над другите. Причината е твърде строгото възпитание в детството. Насаждайки своята воля, вие възстановявате стреса, причинен ви в детството.
- Настоятелни обаждания и писма до потенциални спонсори
Необходимостта от внимание е признак на нарцисизъм. Преди да направите предложение, изгодно за вас, помислете за ползите на партньора.
- Внимателна оценка на минали събития и отзиви
Постоянната самокритика възниква поради нереалистични изисквания към себе си. Постоянната критика поради нереалистични очаквания за успех, наложени от вашите клиенти.
- Желанието за контрол бъдещето
Обсебващите мисли за това, че вие можете да контролирате бъдещето, водят до тревоги в настоящето и липса на внимание към текущите задължения.
- Активна инициатива и безмилостното преследване на иновативни идеи
Умът без почивка е като буре с барут, готово да се взриви всеки момент.
Зигмунд Фройд, австрийски психолог, психиатър и невролог.
Ние ценим Вашето време …
Dream Agency – Event Managament , Entertainment & Advertising
Реклама и PR | Организиране на Рекламни кампании, Промоции, Дегустации.