Event-сценарий може да се каже, че е основата на всички събития, без който мероприятието просто може да се разпадне на части.

Event-сценарий е цяла история, със своето начало, кулминация и развръзка. Благодарение на добре обмислена програма, събитийният-мениджър може да пренесе гостите в един измислен, фантастичен свят. Въпреки това, еvent-мениджъра и еvent-сценариста не е едно и също. Но за да се стане еvent-гуро е необходимо да се съчетаят двете качества.

Ето няколко съвета как да напишете идеален сценарий:

Анализирайте кой е вашият клиент

Важен компонент на успеха на събитието е точното разбиране на интересите на клиентите, техните желания, и в същото време, възможности. Не забравяйте да уточните всички детайли с клиента, да разберете неговото мнение по редица въпроси. Така ще избегнете недоразумения и клиентът ще бъдат удовлетворен. Обкръжението, стилът на живот, настроението на клиента могат да ви подскажат правилната идея за сценария. Събитието трябва да предава характера на клиента и той да се чувства домакин на събитието, а не гост.

Ориентирайте се на еvent-тенденции

Важно е не само самостоятелно да създавате креативни идеи и нови теми за мероприятието, но и да се ориентирате на еvent-пазар. Анализирайки миналите в света събития – организация, подаване, тематика, вие от една страна получавате нов поглед и идеи, а от друга съпоставяте работата си с тази на конкуренцията, разбирайки своите силни и слаби моменти. Освен това в еvent-областта съществуват модни тенденции и направления, които професионалния организатор трябва да отчита при разработката на сценарий за новото събитие.

stage-design-tips3

Детайлно обмислете кулминацията на вечерта

Очакването е едно от най-интригуващите чувства за човека. Ако искате да говорят за вашето мероприятие и ако искате да го посетят, работейки по сценария, определете какво ( или кой) ще бъде кулминацията на вечерта. В зависимост от тематиката на мероприятието това може да бъде изпълнение на известен артист, колоритно шоу, представяне на нов продукт( в случай на бизнес-вечер). Определяйки бъдещата интрига на вечерта, създайте около нея нужния шум.

Не се страхувайте да експериментирате

Събитието е винаги нещо ново и различно. Рядко клиент наема еvent-мениджър за повторение или копиране на минало събитие. Тъкмо обратното, клиентът очаква от организатора някакво чудо, невиждано по-рано. Както съветва Стивън Дуган: „Не се страхувайте да пресъздаде всяка фантазия. Разширете границите на въображението и добавете няколко интересни детайла.


Ние ценим Вашето време … 

Dream Agency – Event Managament , Entertainment & Advertising

Реклама и PR  | Организиране на събития | Организиране на Рекламни кампании, Промоции, Дегустации.

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

  • 5 + nine =