TRADE EVENTS
TRADE EVENTS са мероприятия за партньори, клиенти, търговци и дистрибутори. Това са делови мероприятия, въпреки специалните акценти и развлекателните компоненти. Тази група включва конференции, презентации, приеми, семинари, форуми, конференции, срещи на високо равнище, PR-кампания, специални събития, изложения и панаири, творчески промоции и т.н.
Целта на организирането на такива събития е да се представят стоките, като ясно се покажат техните достойнства. Още в тази категория често са организираните събития за представяне на нови услуги, обмяна на опит, намиране на нови стратегически партньори и т.н.
Тази група включва всички видове BTL акции, провеждани с цел, в режим „тук и сега“ за заинтересоване на потребителя от продукта, предоставяйки му възможност сам да оцени всички негови достойнства.
По принцип, стандартните промо-мероприятия са построени на следния принцип:
- Привличане на промотъри, разпостраняващи рекламните листоки с рекламирания продукт.
- Организиране на местата, където непосредствено се провежда раздаването, вземане на проби и дегустация с участието на промо – персонала.
- BTL-оборудване като промоционален щанд, статив и т.н., където са разположени големи имиджови изображения с реклама на продукта.
Според този стандарт на сценарий са изградени почти всички BTL-акции, и клиента престава да реагира на предложенията на промотърите да пробва продукта или да вземе лситовка, и просто ги подминава. Ефективността на тези мероприятия се свежда до нула при достатъчно високи разходи (заплати на персонала, пространство, оборудване, листовки и др.)
Най-прогресивните компании, които не искат да бъдат като другите и да губят пари, все по-често прибягват към помощта на Creative Promotion Agency, появил се сравнително не отдавна в качеството на рекламна услуга.
Същността на този подход към промо- акция е в това, че пренаситените и на нищо не реагиращи потенциални потребители трябва да бъдат удивени и поразени, да бъде завладяно тяхното внимание. Например, вместо скучното и еднообразно раздаване на листовки да се разработят ярки театрални събития, носещи смислово натоварване и работещи за поддържане и развитие на легендата за марката, обезпечаване на комуникативност на промотърите и техния стил. Работата в местата на продажба ще позволи постигането не само на краткосрочно увеличаване на продажбите, но и на продължителен ефект, както и повишаване лоялността на клиентите от вашата целева аудитория.
Ние ценим Вашето време …
Dream Agency – Event Managament , Entertainment & Advertising
Реклама и PR | Организиране на събития | Организиране на Рекламни кампании, Промоции, Дегустации.
Какво е “ SPECIAL EVENTS “ ? – Отговор
Какве е “ CORPORATE EVENTS “ ? – Отговор
Какво е „Семплинг“ ? – Отговор
Какво е „BTL Реклама“ ? – Отговор
Какво е “ Тиймбилдинг“ ? – Отговор
Какво е „Еvent Marketing“ ? – Отговори
Какво е “ Brand „ ? – Отговор
What is Event Management ? by Event Bussines Academy – Отговор