Първо нека да определим кои празници обикновено се организират в банкетни зали. Те могат да бъдат два вида: корпоративни и лични.
Как да изберем зала за сватби, юбилеи, корпоративни празници?
- Корпоративни празници ( държавни празници, презентации, събрания, фирмени юбилеи, вечери за почивка, вечери за запознанства и др.) залата може да бъде всякаква: кръгла, овална, квадратна, правоъгълна, с колони, с кабини и др. Масите могат да бъдат разположени по удобен за вас начин. Важното е от всяка маса да се вижда сцената и дансинга, както и добре да се чува водещия.
На всяко корпоративно мероприятие виновника е самото тържество, а това означава, че не е задължително персонално да виждате или чувате някой от гостите. Вие имате възможност да общувате с приятели и колеги, да решавате лични и производствени въпроси, понякога дори да се отвличате от случващото се. Основното действие е на сцената и дансинга. Водещите, артистите, конкурсите, томболи – всичко тук е на една педя разстояние. И всичко е за всички.
- Друго нещо е персоналните празници. Виновниците за тържеството са конкретни хора ( младоженци при сватба, юбиляри на юбилей, именници, рожденици и т.н.), около които се развива основното действие. А това означава, че масите трябва да се избират така, че да може да се виждат героите на деня, дансинга, водещия.
Идеалният вариант е зала, която има стационарна сцена и е за вашия брой гости, плюс 10 човека. Ако няма сцена, внимание – за дансинг и диджей с апаратурата, при 25 гости ще трябват допълнително още 15 кв.м площ. При изборът на зала трябва да имате пред вид, че озвучителната апаратура трябва да бъде разположена на минимум 3 кв. м, а диджея трябва да има достъп до нея. Тази техника е скъпо струваща и е абсолютно неприемливо, когато танцуващите или сервитьорите се удрят в нея.
Крайно нежелателно е 25 човека гости да бъдат разположени в зала за 100 човека. Обикновено подобни зали имат високи тавани и заради малкото количество хора отсъства поглъщането на звука. А добрият, качествен звук е 50% от успеха на мероприятието. В големи зали с малък брой хора, гостите не се чувстват комфортно, от което може да пострада и самото настроение на празника….
Така, че ако искате вашата сватба, юбилей, или корпоративен празник да премине успешно и да запомните този ден позитивно, съобразете се с тези правила или се доверете на професионалисти.
Ние ценим Вашето време …
Dream Agency – Event Managament , Entertainment & Advertising
Реклама и PR | Организиране на Рекламни кампании, Промоции, Дегустации.